A desigualdade económica na sociedade portuguesa em números

"[...] Portugal é o segundo país com maior nível de desigualdade na União Europeia, apenas suplantado pela Letónia. [...] Qualquer que seja o indicador de desigualdade dos rendimentos monetários seleccionados, é inequívoco que Portugal surge como um dos países mais desiguais da União Europeia. Esta realidade, que se tem mantido ao longo dos últimos anos, não pode deixar de preocupar seriamente todos aqueles que defendem para Portugal uma sociedade mais inclusa e menos desigual.
[...] os salários e ordenados são a componente de rendimento que mais contribui para a desigualdade total. "


Carlos Farinha RODRIGUES, "Desigualdade económica em Portugal" in Le Monde Diplomatique - edição portuguesa, Nº 23, II série, Setembro 2008, pp. 2-3 (sublinhado meu)

Comentários

  1. A ver, Patricia, Agradézoche a extensa lista de grupos portugueses. Non me cabe dúbida de que hai moitos máis.Contéstoche por por partes:

    - Eu non dixen que nin Quim Barreiros nin As amarguinhas sexan representantes da música portuguesa, pero si que son dous dos moi escasos exemplos de música portuguesa que se pode escoitar nos medios na Galiza, e que tivesen éxito.

    - O meu non é un blog de música, nin quero que o sexa (entón faría outro) Ás veces colgamos versións traducidas de cancións, se nos parecen interesantes ou curiosas, e seguramente pensarás ti que esta éo.

    ResponderEliminar

Enviar um comentário

Mensagens populares